3e dagens bild

♦ En bild på någon i din familj ♦

Måste nog ladda upp 2 bilder nu, jag kan nämligen inte bestämma mig!;
Den här bilden är alltså min pappa, jag tog kortet i somras från motorbåten då vi (som vanligt) åkte vattenskidor. Min pappa är bäst bara så alla vet, bara väldigt töntig oftast men det är väl allas pappor;D


Och detta ska alltså föreställa min broder, november 2010, även det här kortet är jag stolt fotograf till!:D Det var hur mycket pudersnö som helst då, man ser ju bara skidorna på skotern och hjälmen, det sprutade något så jäkulskt.


Kommentarer
Ulrika säger:

Shit vilka häftiga bilder!!! Förstår att du inte kunde välja. Kan inte du komma å fota Kingen nån gång?? Skulle va himla kul om nån kunde knäppa en FIN bild eller fler på honom...

2010-12-29 | 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback