2010 i bilder

Summering av 2010 - i bilder!

Första januari 2010, Glader pussar kameran!;)


Vi ställde upp i våran första tävling, och kom hem med 2 rosetter!



Vi hoppade 110 hemma, och han tog i så jag höll på att falla av! xD


Gurra chillade på mina axlar!


Vi tränade ofta dressyr på bygdegårdens parkering (a) och han började muskla till sig lite.


Han började gå HUR FINT SOM HELST i galoppen! :D ...



Visade sig vara ett proffs på halter ;)


Började om med hoppningen lite efter ett våruppehåll då det bara var sörja överallt.


Var och red mycket vid sjön hemma! :D


For och badade med honom, och han är tydligen en riktig sjöhäst! Plumsade ut direkt och tyckte det var skitkul.


Löshoppade honom första gången


Började köra honom allt oftare!



Malin red Glader flera gånger, hon galopperade tillochmed på honom!:D


Slog vårat rekord - hoppade 115!

 
Glader visade sig vara hulken i smyg :O


Vi köpte min älskade Västerbo Everglade! ♥


For till Vindeln och tränade ...


Red mycket dressyr barbacka


Köpte en barbackapad!


Frosty-eye!


ÅRETS SISTA BILD
31 januari 2010, jag älskar dig ♥



Gott nytt år allihopa!

Kommentarer
madde säger:

Hur gammal är malin?

2010-12-31 | 18:30:35
Bloggadress: http://maddeemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback