Barbacka

Ännu en barbackaritt! Eftersom det har regnat under dagen (dock helt klar himmel medans vi red och nu) så la jag ba på honom ett tunt regntäcke. Red rundan över sandtaget med Malin, och red i grimma. Rider nästan alltid i grimma då jag rider barbacka, vet inte varför ;D
Glader var pigg, så han fick rejsa uppför backen till sandtaget, jäädrar vad han kutade! Skitkul ju, släppte tyglarna så han fick springa så fort han ville.

Haha hittade en gammal hoppbild på mig och Glader sen i vintras, tror det var andra gången vi hoppade :] (aldrig publicerad tidigare)



Kommentarer
isabella säger:

vet inte om du såg mailet jag skickade till dej men du vann iaf veckans häst på min blogg :)

2010-09-01 | 21:58:45
Bloggadress: http://isabellaf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback