Snö-tur!

Idag red jag Glader på åkern, där det var fullt med snö. Det är ju bara kallsnö som inte klabbar, men han är ju "gamm-skodd", så det klabbar lite i alla fall på nåt sätt ;D Mamma ska då ringa till hovslagarn idag, så vi får se när han kommer :)
Glader var då iaf duktig och pigg ^^ Han ville inte riktigt ta vänstern, men jag hade bestämt mig för att han visst skulle det, och tillslut så gick det! :) Och han var inte ens svettig efteråt, knappt varm! Han har väldigt svårt för att svettas tydligen xD Haha! Men han var jätteduktig och tyckte det var kul att få röra på benen igen (jag har inte ridit honom på några dagar för att jag fick feber igen).
Söt-Glader :D

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback