Ridtur!

Idag red jag Glader vägen som har blivit som "vanliga rundan" ungefär. Fast den här gången skulle vi skritta över en liten stock, men han hoppade ;O Inte bara lite högt och långt, haha! ^^ Jag höll nästan på att flyga av, skulle gärna sett mig själv där, haha jag höll på att garva ihjäl mig! Jag travade mot det en gång till så jag var beredd, och den här gången gick det bättre haha ;D Men han hoppar så långt, så jag rätade upp mig lite för tidigt så att jag föll lite framåt, men det gick ba bra iaf ;D XD
På vägen hem fanns det en annan stock, eller en omkullfallen tall, som vi hoppade över i trav. Då kom jag på hur jag skulle göra för att de skulle vara balanserat, så det gick super! Och hans galopp kan ju inte bli bättre!
Han tar ALDRIG fel galopp, han är så himla lyhörd för skänklar. Jag bad om vänster galopp i en högersväng, och han tog vänster galopp hur lätt som helst, och tvärt om. Glader är så himla fin och duktig :D Varje dag är ett nytt äventyr ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback