Lyckat "gummisnodd-test"! ^^

(Nu har jag inte skrivit på ett tag. Jag är ju inte van att blogga, så jag glömmer lätt XD)

Jaja. Red Glader nyss, bara längs vägen som går mellan huset och storvägen. Snöföre, haha! Inte alls halkigt, alldeles perfekt underlag faktiskt. det är ju så mörkt, och pannlampa hjälper knappt, så vi red ba fram å tillbaka. Det gå ba alldeles utmärkt de också. Jag red han med gummisnodd idag, först så lös man kunde ha den och spände sen in den efter som, tills den var helt inspänd. Han gick hur fint som helst och accepterade gummisnodden på en gång! :D Jag har den nog lite oftare framöver, bara för att hjälpa honom ner i formen i galoppen (Hans galopp är helt underbar). det gick som sagt hur bra som helt, ser framemot helgen! Kanske testar några småhinder, studs eller något sånt också. 

Ha en jättebra helg! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback